Plakat do tego horroru-thrillera z 2002 roku jest interesujący, ponieważ wykorzystuje wizerunek ducha do przekazania tego, o czym jest. Tytuł, „The Ghost and the Goose Squad”, jest w kolorze białym na czarnym tle. Słowa są w kolorze czerwonym, ale są też w kolorze czarnym, niebieskim, zielonym i żółtym. Ten plakat to przede wszystkim kolor. Jest przykładem tego, jak graficy mogą używać słów do tworzenia obrazów. A rezultatem jest piękny i fascynujący kawałek komunikacji wizualnej.
Tytuły ponadczasowe na plakatach filmowych
Oryginalna trylogia Lucasa zakończyła się walką dobra ze złem, ale to było przed powstaniem Imperium. Ten plakat jest aluzją do klasycznego plakatu do oryginalnych Gwiezdnych Wojen, który sugeruje, że jeśli nie spojrzysz w obie strony przed przekroczeniem drogi, możesz skończyć używając siły na kimś, kto na to nie zasługuje. Plakaty filmowe w tej wersje wyglądały wręcz rewelacyjnie i stały się ikonami dobrego kina.
Ten plakat sugeruje, że jeśli nie spojrzysz w obie strony przed zabiciem kogoś, możesz skończyć używając siły na kimś, kto na to nie zasługuje. Użycie miecza świetlnego jest również miłym akcentem.
Filmy, które na plakatach odbiły swoją historię
Ten plakat do filmu sci-fi z 1990 roku z Arnoldem Schwarzeneggerem jest doskonałym przykładem mocy świetnego obrazu sparowanego z dobrze napisanym tagline. Film jest sentencją, która oddaje istotę plakatu. Obraz jest idealnym przykładem plakatu filmowego. Jest uderzający, jasny i przekazuje to, o czym jest film.
Ten plakat jest jednym z najbardziej znanych plakatów filmowych na świecie, dzięki swojej prostej i uderzającej kompozycji. Samotny mężczyzna stoi przed pustą ścianą, za którą nie ma żadnych drzwi; jedyną ozdobą na ścianie są pojedyncze drzwi, w centrum obrazu. W jednym obrazie twórca plakatu opisuje cały film.